Menu

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

 

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi 

 

1. Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?
2. Jakie są dostępne formy płatności?
3. Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zam
ówienia?
4. Ile wynoszą koszty wysyłki?
5. Czy jest możliwość darmowej przesyłki?
6. Jakie dane wpisać w przelewie?
7. Jak otrzymać fakturę VAT?

 

1. Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?

1. Wybieramy interesujący nas produkt z listy.

2. Klikamy na zielony obrazek przedstawiający koszyk z opisem "do koszyka".

3. Wpisujemy ilość zamawianego produktu.

4. Wybieramy formę przesyłki, formę płatności oraz czy posiadamy kupon rabatowy.

5. W przypadku chęci zakupu kolejnych produktów, klikamy w zielony obrazek "kontynuuj zakupy" znajdujący się z lewej strony.

6. Wybieramy opcję "zamawiam", aby przejść do formularza zamówienia.

7. Podajemy dane kontaktowe oraz dane do wysyłki, na które zamówienia ma zostać wysłane. W "Uwagach" wpisujemy dodatkowe informacje które chcesz nam przekazać. Po zapoznaniu się z regulaminem sklepu zaznaczamy odpowiednie okienko oraz czy chcemny otrzymać fakturę.

8. Klikamy w zielony obrazek "podsumowanie", sprawdzamy czy wszystkie dane i formy płatności/dostawy się zgadzają po czym klikamy w "potwierdzam zakup"

 

2. Jakie są dostępne formy płatności?

Akceptujemy 4 rodzaje płatności:

1. Przelew na konto bankowe o numerze 7617 5011 6500 000 0001 348 7073 (BNP Paribas Bank Polska SA) * (wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty)

2. Płatność internetowa Przelewy24.pl (natychmiastowa wpłata -szybka wysyłka)

3. Płatność przy odbiorze (wysyłka za pobraniem)

4. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym:

W siedzibie firmy: Opatówek 16, 62-860 Opatówek
pn.-pt: 8:00-17:00, pn.-pt 8:00-16:00 (okres zimowy) lub sob: 8:00-14:00.


Lub w oddziałach Firmy:

Pleszew ul. Kaźimierza Wielkiego 2 woj. wlkp
pn.-pt: 8:00-17:00, pn.-pt 8:00-16:00 (okres zimowy) lub sob: 8:00-14:00


Piątek Mały 1 woj.wlkp
pn.-pt: 8:00-17:00, pn.-pt 8:00-16:00 (okres zimowy) lub sob: 8:00-14:00

*W przypadku braku płatności w ciągu 12 dni od daty złożenia zamówienia zamówienie zostaje anulowane.

 

3. Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia?

Na produkty ważące ponad 30 kg oraz produkty o dużej objętości nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez formularz sklepu internetowego. Związane jest to z innym sposobem naliczania kosztów wysyłki niż w przypadku mniejszych przedmiotów. W przypadku chęci zakupu tych towarów prosimy o kontakt mailowy (sklep@lidia.pl) lub telefoniczny (660-201-730), aby dowiedzieć się o dokładnych kosztach.

 

4. Ile wynoszą koszty wysyłki?

1. Wysyłka kurierem:

do 30 kg:

przy płatności na konto: 18 zł

przy płatności za pobraniem: 20 zł

Uwaga:

Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący do 5 lub do 30 kg może być wysłany w 1 paczce.

2. Paleta:

Ze względu na sytację epidemiologiczną KURIERZY NIE PRZYJMUJĄ GOTÓWKI przy dostawie palet -płatność tylko przedpłatą na konto , lub płatność elektoniczna (Przelewy24.pl)

Płatność elektroniczna Przelewy24.pl jest księgowana natychmiast i przesyłka wychodzi szybciej.

W przypadku pytań dotyczących wysyłki na palecie, prosimy o kontakt mailowy: sklep@lidia.pl lub telefoniczny 660 201 730

W przypadku większych ilości możliwy inny rodzaj transportu, istnieje też możliwość odbioru własnego.

 

5. Czy jest możliwość darmowej przesyłki?

Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę.

W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki:

1. Koszt zamówionego towaru: min. 2000 zł

2. Wysyłka 1 paczki towaru do 30 kg

3. Płatność przelewem- przedpłata.



6. Jakie dane wpisać w przelewie?

7617 5011 6500 000 0001 348 7073 (BNP Paribas Bank Polska SA)

Lidia HORTI-LOGISTIC MIROSŁAW GIMLA

ul. Opatówek 16

62-860 Opatówek

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia oraz Imienia i Nazwiska.

 

7. Jak otrzymać fakturę VAT?

Zaznaczamy opcję "Faktura VAT" w formularzu zamawiania oraz wpisujemy do niej niezbędne dane.

pytania-i-odpowiedzi

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl